Entrevista a Lope López


1. Per què et dius Lope López?

Perquè els meus pares em van posar aquest nom.

2. T`agrada la teva feina? Per què?

Sí, perquè m’agrada treballar amb gent jove.

3. Tu ets el cap d'estudis de l'institut. Quina és la feina que has de fer?

Faig tots els horaris del centre, els calendaris de les activitats, superviso i treballo amb la convivència.

4. També fas classe. A quins cursos? De quina matèria?

Faig classe als de batxillerat  de llengua castellana.

5. T’ha passat alguna vegada alguna cosa a la feina molt greu que mai hagis pogut oblidar?

No, no ha passat res tan greu per no oblidar.

6. Quin va ser l’ alumne que més vas esbroncar? Per què va ser i com va passar?

Esbronco a tots els alumnes no he esbroncat a ningú moltíssim, si és que sí doncs ara no me’n recordo.

7. Ha passat algun accident alguna vegada a l’institut amb algun alumne? Si és que sí, com va passar?

Hi ha molts accident  a educació física però no han estat greus de moment.

8.T’ha caigut bé algun alumne que encara no hagis oblidat?

A mi em cauen tots els alumnes bé, especialment els que venen nous al institut a 1A, 1B, 1C i 1d perquè són els més petits.

9. Quants anys fa que treballes en aquest institut? I quan fa que has començat a treballar?

Fa 20 anys que estic treballant en aquest institut, i 25 que vaig començar a treballar.

10. De petit eres l’alumne que es portava bé o també t’esbroncaven? Normalment et solies portar bé? 

Jo hem portava súper bé, mai m’he portava malament.

11. Tens fills? Es porten bé a classe o els esbronques tu com a nosaltres?

Sí, es porten molt bé a les classes i treuen bones notes i no cal  esbroncar-los.

12. Per què ets tu el que renyes als alumnes? Alguna vegada t’han renyat a tu els professors o el director per què els hagis fet o trencat alguna cosa?

És el meu treball renyar als demés que fan les coses malament, però entre professors no ens barallem com els alumnes,  parlem amb tranquil·litat.


Moltes gràcies

Comentaris

Entrades populars