Nerea, la nostra bibliotecària










Com vas arribar a l'Agustí Serra?
Vaig començar a estudiar aquí a 1r d'ESO,  i després vaig continuar estudiant batxillerat. Llavors vaig enviar el meu currículum a l'AMPA amb la idea de fer alguna activitat extraescolar però va quedar lliure el lloc de bibliotecària i el vaig agafar.
I què és el que més t'agrada del teu treball?
Quan hi ha gent estudiant i es manté un clima adequat a l’espai.
Quanta gent pot passar per la biblioteca de l'Agustí Serra en un dia?
Entre 100 i 120 persones. Ve més gent pel matí que per la tarda. L’any passat en un dia van passar 177 persones.
Quantes hores passes a la biblioteca?
Quatre hores cada dia, de 9.00 a 13.00 h. Quan vaig començar feia 8 hores perquè venia pel mati i per la tarda, és a dir 40 hores setmanals.
Quines són les tasques que fas?
Organitzar els llibres de la biblioteca, mantenir el silenci, fer préstecs, imprimir... en definitiva estar a la disposició del usuaris de la biblioteca.
A aquesta biblioteca ve gent de fora o només estudiants de l'Agustí Serra?
En principi només venen estudiants, però a vegades venen exalumnes.
I per acabar, una curiositat, quants llibres hi ha a la biblioteca?
8.541 exactament.



Comentaris

Entrades populars