ENTREVISTA AL PROFESSOR DE MATEMÀTIQUES: Lauand Darbas.





La matemàtica és molt important per a la secundaria, també es molt difícil, però amb la matemàtica descobriries moltes coses, als alumnes li costen moltíssim i no entenen res i els professors li costen mes ensenyar, per això farem una entrevista al professor de matemàtiques de l'institut que es diu Lauand Darbas porta molts anys a l'institut, per això volem veure la vida d'un professor de matemàtiques. Ara li farem aquestes preguntes:

1-Quines cursos fas matemàtiques a l'institut?

 Faig segon de secundaria, primer i segon de batxillerat.

2-A quin institut vas estudiar de petit?
    
Moises Broggi.

3-Es difícil ser professor de matemàtiques?
   
Si, de vegades pero m'encanta la meva feina.

4-A quin curs fas tutoria?
   
La faig a segon B de secundaria.

5-Perquè has elegit matemàtiques i no algun altre assignatura?
  
 Perquè vaig tenir uns professors molts bons de matemàtiques.

6-Si et diu algun altre institut que treballes en el, t'aniries o et quedaries?
    
No, em vull quedar aqui uns quants anys.

7-Quin institut vas començar a estudiar matemàtiques?
  
A l'institut Verdaguer de Barcelona.

8-Quants anys portes a l'institut?
  
7 anys.

9-Què opines sobre l'institut(el seu aspecte, organització, actitud...)? Què canviaries de l'institut?

M'agrada molt com esta organitzat, cada any m'agrada mes perquè anem millorant. Cada    any anem canviant coses.

10-Ara que hi ha tants professors, quina relació o ambient hi ha entre vosaltres?
  
 Hi ha molt bona relació. ens trobem pels passadissos charrem una mica i moltes      vegades esmorzem junts.







Comentaris

Entrades populars