RICKY



                   La vida amorosa de la meva mare i Ricky Martin




per: Juan Doya Giménez

        Vaig escoltar per primera vega a RICKY per la meva mare. Em va dir que van estar junts fa molts anys, estaven enamorats... Però la meva mare ho va deixar perquè, ho va veure amb un home... La meva mare va quedar espantada al veure aquest acte no s'ho va esperar, ells estaven bojament enamorats però "ell es va anar cap una altra acera".
Llavors als cap dels anys la meva mare va conèixer al meu pare i es va enamorar mes del que estava de RICKY i ho va oblidar però sempre a escoltat les seves cançons.
la seva musica sempre l'ha impactada... I aquesta musica també m'agrada a mi, per això sempre estic cantant les seves cançons.

       A continuació us presento una mica d'informació interessant sobre Ricky Martin:
Enrique Martín Morales, més conegut pel seu nom artístic Ricky Martin es un cantant, compositor, actor, i escriptor porto-riqueny, nacionalitzat espanyol. Va  nèixer en San Juan Puerto Rico, 24 de desembre de 1971. Va iniciar la seva carrera musical a mitjants de la dècada del 1980.
Al llarg de la seva carrera ha rebut premis com dos Grammy, cinc latin Grammys, tres Billboard,
vuit Billboard Latin Music Awards, vuit MTVs, vuit World Music Awards i dos American Music Awards.


La meva canço favorita és Maria que la va fer per la meva mare











Comentaris

Entrades populars